Vi är änglar på nätet!

Jag har en viktig hälsning till alla mina läsare!

Jag såg precis en intervju med en kvinna som jobbat som medie,
höll på med New Age, meditation och Yoga.

Det är inte det viktiga. (Men lägger till länken längst ner för er som vill.)

Det OTROLIGA ÄR att jag fick en ide att gå in på alla slags sidor på Facebook
som höll på med sådant för att lägga ut länken som varning,
men till min förskräckelse (!!) Ser jag kristna vänner inne på sådana sidor,
men jag blev snart lugn när jag såg att deras inlägg fanns där av samma syfte som
jag tänkte gå in dit för.

Personerna i fråga visste inte ens om att deras varningar hade nått ut till just dessa sidor,
för att de bara skrivit sin varning privat på sina loggar.
Men facebook har någon typ av sök-funktion som la in mina vänners varningar,
vara för att de innehöll ordet "new Age" osv..

På samma sätt finns det folk som hittar till våra bloggar med mera..
de skriver tex ordet "New Age" på Google eller något annat sökmotor
för att de vill ha mer information i ämnet.

OCH PRISAD VARE HERREN! De hittar direkt in till rätt ställe!
Vi är varningsskyltar, vi är änglar ute på internet.

SLÖSA INTE PÅ ORDEN här på internet mina kära medmänniskor,
det var det meddelandet jag hade.


Här är intervjun:

http://www.vaknasverige.se/2011/11/04/carina-mirberger-om-sitt-liv-inom-nyandligheten/



Kort hälsning till dig som plågas utav andar:
Säg åt andarna att försvinna i Jesu-namn! Så drar dom!


// Johanna Mikkola

1 Pedro Ceballos

New Age är en rörelse som genomsyrar många områden av det moderna livet, särskilt genom medierna. Det är mångfacetterat, så det är svårt att upptäcka om vi inte odlar en känsla av andlig urskillning. Det urskillning är endast möjligt i en permanent gemenskap med Gud genom bön och ofta läsning av Bibeln.

På tal om yoga, reiki, änglar, energi, aromaterapi, vågor, kristaller, transpersonell psykologi och vegetarisk kost är bara några exempel på nuförtiden förslag som kan verka harmlösa, men som verkligen leder till en farlig kontakt med demoner. Detta är inte en dogm eller fanatism utan en upplevelse av många människor som senare (och ibland för sent) kommer att söka hjälp för andlig frigörelse i våra kyrkor. De andliga banden är så allvarliga att psykologer inte kan lösa detta, och de nuvarande erfarenheter i pingstförsamlingar visar att det finns fall där det inte räcker att ge upp ockultism och demoner endast en gång för att bryta vissa bindningar, och det tar mer än en tjänare deltar i session för den personen!!!.

För de skeptiker och nyfikna är detta ett ytterligare bevis på den rörelse som finns verkligen i den andliga världen. Vår tid kräver att vi har en stark och tydlig identitet, grundad på Kristus, för att demoner inte förvirra oss och vi kan stå fast före attentaten av fienden. Bli inte inblandad i "New Age" och dess filosofiska lögner. Välsignelser till Johanna och alla uppriktiga läsare av denna blogg. Ha en trevlig helg. Pedro.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: