Jag har utvecklats.

Det var snart 2 år sedan jag skrev här, 
men ser på statistiken att människor fortfarande dyker upp hit dagligen! 

Jag har utvecklats mycket och kommit längre i Anden och i Andlig vishet och förståelse över skrifterna,
vissa saker jag skrivit under denna tiden är inte längre något jag håller med om.


Jag ber er om förlåtelse för att ha spridit det som är fel.

Jag ber dig YHWH att rena människorna från allt det felaktiga som jag uttalat,
i Yeshua Ha Mashias namn ber jag att det ska försvinna ur minnet på läsarna så fort 
de läst det. Herre benåda dig över mig och mina läsare.

Ta inte något utav mina inlägg utan att själv studera skrifterna,
och fråga Guds Ande.

Jag gav i förra inlägget ut ett "Nytt blogg namn" till en ny blogg.
Det blev inte mer en 3 inlägg i den och sen dog den ut.

Men jag skriver aktivt i denna blogg:
 http://wwthelord.blogspot.se/

Välkommen! :) <3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: