Säg hejdå till mirakeltjejen.

Hej mina kära medmänniskor! :)

Jag ska skaffa en ny blogg, det här blogget har jag haft sedan 2009,
och den känns färdig. Ja, skulle jag skriva något nytt känns det som att det inte längre skulle vara nytt,
då jag efter 274 inlägg kan möjligtvis nämnt det jag skriver innan!

Men hur blir det nya blogget nytt isåfall?
I det nya blogget kommer jag skriva om saker på ett nytt vis, jag har utvecklats och lärt mig en hel del
sedan jag började denna blogg, därav kommer det bli "gammalt på ett nytt o fräsht vis"
Jag är ju jag o kommer alltid bli.
vissa egenskaper kan bara tonas upp eller ner med tiden. :)

Hoppas att du är en utav dom som kommer vilja kika in på min nya blogg sedan! :)
<3

Det som sker i mitt liv just nu, är att jag tar en paus från föramlingar, kristna möten o träffar
för att spendera extra mycket kvalitetstid ensam med Gud.
2 veckor har gått och om ni minns vad jag skrev förra gången jag gjorde så? Hur mycket som skedde?
Då kommer ni med spänning se fram emot mitt nya blogg där jag börjar med att dela med mig
vad Gud lärt mig på sistonde!

Mitt namn "mirakeltjejen" kommer att bytas ut.
Än ska jag inte avslöja vad det nya namnet ska vara.
Det finns iaf en person som tyckt illa om att jag kallat mig för mirakeltjejen,
så han blir nog glad iaf.. om inte han tycker att den nya namnet blir ännu värre.

Varför han inte tyckte om det för att han tog det som att jag kan utföra mirakler.
Men det är inte vad jag menade, utan att jag är ett mirakel (inte för att upphöja mig själv för alla människor är mirakel!!)
och för att jag ville skriva om Guds om under som Gud gjort o gör.

Mirakeltjejen-bloggen har varit med om mycket.
Fått både motstånd och uppmuntrats,
tack vare denna blogg blev jag utslängd från "lunarstorm", dvs LS8
någongång 2009-2010, och kristna tidningen dagen skrev om det.
sökte denna blogg på yahoo och fann även att
ett utav mina inlägg publicerats i apg29.

Mirakeltjejen är en färdigskriven "bok" där det står saker som alltid kommer vara aktuella,
så hit kan både jag själv och du komma för att påminna oss och lära oss mer saker.

Fortsätter min paus ett tag till, och kommer sedan tillbaka hit och visar dig vägen till
mirakeltjejens fortsättning.

Nu ska jag välsigna dig:
Må Guds frid glädje och kärlek fylla dig från topp till tå,
ge dig energi, mer livskraft och livsglädje.
Må du se den personliga skönheten och de unika gåvor och uppgifter Gud gett dig.
Må det gå dig väl i allt du tar för dig och gör, som är efter Guds behag.
Må Hans eld växa i dig och hjälpa dig i din prosess mot total helgelse!
Herre, välsigna min läsare. Ge denne mer passion till att läsa bibeln,
hjälp denne att förstå och dra de rätta slutsatserna när den läser.

Massor med kärlek / syster Johanna Mikkola
1 Marguerite

Ja,hej då,mirakeltjejen!!!
Njut av din bloggpaus tillsammans med Herren och kom tillbaka med nya inlägg...
Herren Jesus Nåd och Frid,vare med och över dig!!!
Kram!!!

skriven
3 Ellen

Jag undrar vad din nya blogg kommer att heta? :) För jag kommer att följa dej då. Har alltid tyckt om din blogg!

Svar: Om du vill kom in på min nya blogg o kika:http://wwthelord.blogspot.se/2014/02/en-forbannelse-vilar-over-hela-jorden.html
Mirakeltjejen

skriven
2 Pedro Ceballos

Adjö Mirakeltjejen. Må Gud förlåta alla gånger många förstod inte vad du sa. Kanske du var för många en skatt för stora för att bli tas emot. Vet du?. Du kommer alltid att vara Mirakeltjejen ... både för att du är ett mirakel och eftersom att du är kapabel att göra underverk som Jesus lovade i Joh 14:12-14
(Det är skrivet i Bibeln, även om någon inte håller...)
Från och med nu är det inte du. Det är Jesus genom dig. Må Gud välsigna dig i dina nya vägar. Hoppas jag att en dag kommer vi att träffa i himlen tillsammans med Jesus ...

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: