Jag välsignar dig

Jag vill bara välsigna dig, käre medmänniska.
Jag ber GUDS beskydd över dig och ditt liv.
Jag ber om att Han ska leda dina tankar, dina val
efter Hans goda vilja.
Jag ber välsignelse över ditt studerande eller/och arbete!
Över ditt materialla, fysiska, psykiska och andliga liv!
Att din hunger efter GUD ska bli så stor
att du kan inte låta bli att be och läsa bibeln!
Du ska komma ännu närmare skaparen
så att hans kärlek och närvaro stålar ur din hela varelse.

Jag välsignar dig i alla dina förhållanden med andra människor,
det ska vara präglat utav frid, kärlek, förlåtelse och förståelse.

Jag bryter alla andliga bindningar och makter som försöker
få dig att må dåligt på olika vis.. eller hindra dig från att nå
mer saker som Gud planerat för dig.
Alla gamla tankebanor som inte är till någon nytta.
Bli förnyad!

Jag öppnar dina inre ögon till att se Guds mirakler i vardagen!
Så att du fylls utav en större glädje för livet, för allt som Han skapat.

GLÄD DIG!
Jag ber att Gud ska belöna dig med lycka,
sådan lycka som är så stor att det inte finns något som kan komma lika nära!

kärlek...
Ber att du ska vara mottaglig till att ta emot kärlek..
och få det i överflöd.

Du är en fantastisk person!
Det finns ingen annan som du!
du är inte bara en människa.. du är ett Guds barn!
och du tillhör något stort.. Kristus kropp!

Gå ut i Jesu namn! och var dig själv och gör det du är skapad till att göra!
Amen.




//J.M


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: