Jag behöver DIG!


Jag vill vara omtyckt..
Jag vill vara tjejen som alltid är glad och får folk att skratta.
Jag vill vara den som genast tar mig till en person som inte mår bra,
för att finnas där.. trösta och bara älska.
Visa kärlek.

Jag önskar jag vore den perfekta unga kvinnan, som alltid hade det rent och städat hemma.
Som var en bra förebild på alla sätt.

Men det är jag inte.

Ångesten kryper under mitt skinn, den biter och tuggar på mitt hjärta.
Jag känner fysiskt smärta utav den.
Jag gråter.

Jag önskar jag inte kände mig så ensam.
Om jag bara hade en fluga som surrade omkring här hos mig...
Men flera dagar går och jag väntar och väntar.

Min telefon brukar aldrig ringa.
I bästa fall får jag något sms med bibelord..
Eller reklam.

Jag förnedrar mig själv totalt med denna blogginlägg.
Människor kommer inte tycka om mig mera.
Folk som inte mår bra, håller man sig rent naturligt undan ifrån..
För dom är svåra att förstå.. Och det jobbiga dom bär på,
det orkar man inte med, man vill inte veta av sådant.

Var är dom kristna personerna, dom äkta Jesusföljarna..
Som vill hjälpa mig upp ur diket?

Jag ligger på sängen och bara fantiserar om att ta fram en kniv.
Skära på mig själv.. och rista in märken på väggen.
Gå ut och dricka mig full utav alkohol och sova hos en främmande person.
Det är bara fantasier..
Jag har slutat att straffa mig själv för att må dåligt.

Hellre skulle jag kunna tänka mig att rymma.
Åka iväg till någon stuga och vara där ett tag.

Men ska jag vara ärlig.
Det skulle ta en månad innan någon ens upptäckte att jag är borta.
Och jag skulle inte vilja stanna kvar där redan efter 2 dagar, för jag skulle sakna alla.

I bästa fall kan någon sakna mig på Facebook.
På Facebook väggen har jag skrivit att jag är trött på att leva.
Folk skriver, personer jag inte känner.
Någon jag känner blir upprörd.
Men ingen ringer mig.. Ingen kommer hem till mig för att bara..
ge mig en kram.

Det skulle göra mig överlycklig.
Jag vill inte vara ensam.

Jag vill känna mig sedd och älskad.
Inte bara i allmänna arrangemang, utan även privat.

Kanske mår jag dåligt för ensamheten,
kanske är det för att jag inte ätit.
Kanske för att jag hållit tyst så länge,
så att ingen ska märka att jag är en dålig kvinna,
som mår dåligt.


Snälla.. Se mig!
Snälla.. Älska mig!
Inte för att jag förtjänar det,
bara för att jag är din syster och behöver dig!



och förlåt mig.. för att jag inte mår bra.





1 stefan

Hej.Du är en fin tjej

skriven
3 Anonym

någon som inspirerat mig och som är fint använd av Gud är Joycemeyer. besök hemsidan där du kan titta på flera av hennes predikningar på www.joycemeyer.org

jag lovar att jag oxå kännt mycket ensamhet o tomhet i många stunder men Jesus släpper oss aldrig, Han kommer att befria dig från din smärta i Jesus namn och du kommer att känna dig fri och älskad. Men den sidan jag gav dig är värd att titta på, Gud inspirerar oss o talar till oss genom människor som han vet kan beröra oss.



Kärlek o kramar till dig !

skriven
5 Daniel

Frid! Du är underbar! Du behöver inte vara ledsen! Allt kommer att bli bra. Jag läste ditt senaste inlägg "Varför Gud?"

Det är jättebra!

För jag håller med om, livet handlar egentligen inte om oss. Skapelsen är till för Gud.

Även detta om Gudsfruktan, jag har funnit att detta är sant! Utan denna respekt för Gud, så kan man inte känna Honom.

Allt detta är sant som du skrev.

Jag är glad att du har funnit sanningen.

Låt oss även komma ihåg att Han älskar oss, och vi ska vara glada över det!

Det står att Kärleken bär allting, och att KRISTUS kärlek övergår allt vad någon kan känna till eller förstå.

När vi lever i respekt för Gud, och har en sann Gudsfruktan, så finner vi Guds KÄRLEK som bär oss och driver ut all rädsla!

Detta är det livet vi är Skapade för, och det kan vi leva nu på jorden!

Det är detta jag börjar uppleva just nu,

och jag tror det är därför jag också plötsligt hittade din blogg. Idag är defenitivt ett genombrott för mig. Jag grät för jag vill älska Gud av HELA mitt hjärta. Eftersom Han är rättfärdig, så är detta rättfärdigt, och den som inte gör det rätta, (Älskar Gud av hela sitt hjärta) är inte av Gud.



Lägg gärna till mig på facebook eller maila.

Tack för att du finns!

Jag vill jättegärna ge dig många kramar och min vänskap! Min mail ser du också.

Jag heter Daniel Ölund är 25 år,

bor i Östersund,

och jag vill älska HERREN JESUS av hela mitt hjärta 100 % och min nästa som mig själv, inget annat i livet.

Kramar.

skriven
2 en kristen syster

hej syster! jag har då och då läst din fina blogg..den har inspirerat mig och fått mig att vilja besöka din sida. vill tacka dig för ditt engagemang och att du inspirerar andra, jätte fint av dig att göra det. Gud välsigna dig. Jag ser att du har känslor av sorg, precis som vi alla kan känna ibland...men du ska veta att du är behövd och älskad. ska ha dig i mina böner. kramar

skriven
4 sandra

aw. lilla syster yster. :) jag har aldrig träffat dig, och det är första gången jag utav någon konstig anledning bara hamnade på din blogg. Men jag fastnade för du kändes lite som mig och oss. (ett gäng kristna som lever efter bibeln, mer vill vi, men vi har iallafall börjat) du verkar vara en tjej som lyssnar mer på bibeln än på undervisning. därför fastnade jag och läste lite till. och sen läste jag ditt barbie inlägg och tänkte att du var lite knäpp, men det var jag oxå förr, det kan gå över;) och sen läste jag det här inlägget och så kände jag massa kärlek. så sjukt likt hur jag kände förr. även när jag egentligen inte var ensam så kände jag mig ensam. så nu tänkte jag att det vore väldigt roligt att börja prata med dig. jag skulle gärna vilja det iallafall. jag har ont om kristna tjejkompisar så det skulle betyda. skriv ett mail isf. :) hoppas. med systerliga varma hälsningar, sandra

skriven
6 Anonym

Hej! Känner verkligen igen mig i din historia. Gud ledde mig t en kristen församling m människor som verkligen brydde sig p riktigt. Ska be att Han gör dsamma för dig. Kram!

Svar: Tack så mycket!! :)
Mirakeltjejen

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: