Minun todistukseni!

Nu får jag ursäkta mina Svenska läsare.
Har lovat ett Finskt inlägg, har många Finska vänner och släktingar. :)

SUOMEKSI! :)

Heipparallaa!!!!!!!!! <3
Minä olen siis Johanna, 23 vuotias Ruotsissa asuva "tyttö".
Mä haluan kertoa teille miten tulin uskoon.
Miten voin rakastaa Jumalaa niin ihmeellisen paljon.



Kun minä synnyin minun vanhempani antoi minut Jumalalle.
Koko lapsuuden ajan minulla oli usko, Jumalaan,
mutta välillä epäröin jos Jumala todella voisi olla olemassa.
Nuoruudessa minä jouduin muuttamaan kotoa pois,
en välittänyt koulusta yhtään, halusin vain elää sen mukaan mikä huvitti minua.
Minua ei kiinnostanut Jumala eikä koulussa käyminen.
Mun elämään sekottui mitä pahempia asioita,
alkoholia, poikia, huumeita, ja lopulta aloin jopa myymään itseäni.
Jouduin 16 vuotiaana perheeseen, joka oli mulle ilkeä,
he loukkasivat minua sanoillaan ja sielä oli lievää pahoinpitelyä myös,
mutta sanat luokkaavat useimmiten eniten.
Sosiaali ei minuun uskonut, eikä poliisikaan kelle kerroin.






Aloin ajattelemaan Jumalaa enemmän.
Kaipamaan hänen apua.
Minun äitini löysi ystävän joka oli Israelista,
menin hänelle kotikokoukseen, ja Jumalan voima ja läsnöolo
oli sielä aivan mahtavalla tavalla.
Me emme pystyneet siesoa pystyssä koska Jumalan henki oli niin
vahvasti sielä.
Olimme kovin iloisia ja kaikki tuntui hyvältä.
Sain nähdä ensimmäisen kerran enkelin!

En koskaan ennen ollut ymmärtänyt kunika lähelle sitä voi tulla Jumalaa!!!

Olen jälkeenpäin alkanut kuunnella musiikkia Israelista,
messiaanilaista. Koska siinä on erikoinen voima.
Rukoilen samalla kun kuuntelen sitä,
välillä ihan lattialla maaten, koska haluan näyttää Jumalalle,
että olen nöyrä häntä kohtaan, ja että luotan ja antaudun hänelle täysin.

Semmoisissa tilaisuuksissa on välillä Jumalan henki tullut vahvalla tavalla
minun luokseni.

Koko ruumiini, pieninkin solu tuntee hänen läsnäoloaan,
ja se on peloittavaa, hän on niin suuri ja valtava.
Mutta samaan aikaisesti siinä on paljon rakkautta.
Minun henkeni iloitsee aina kun tunnen Jumalan läsnäolon,
ei ole mitään ihanempaa olemassa kuin se hetki.

Minä olen Jeesuksen veren kautta saanut minun kaikki syntini anteeksi.
Minä kerran tunnin yksinäisyydessä pyysin Jeesukselta
että jos hän oli olemassa, että saisin häneltä edes halin.

Eräänä yönä hän tuli minun luokseni ja antoi minulle halin.
Hän tuli valkovaatteissa, ja hänellä oli verihaavat.
Minä itkin ilosta niin että koko talo heräsi, ja tuli kysymään
mitä oli tapahtunut.

Tämmöisiä olen saanut kokea, mutta myös paljon enemmänkin...
Jumalan kanssa elämä on aina jännittävää.
Kuolleita herää, sairaukset häviää, jalat ja kädet kasvavat
takaisin..ja monia muita asioita Jumala tekee.


Se voi olla vaikeaa ymmärtää tätä kaikkea, mutta
tämä on totta. Usko on Jumalalta lahja.
Ne jotka uskovat pelastuvat.



<3 Rakkaudella /JohannaM
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: