Tokiga bilder


:) tiga är guld.. men jag sitter ju helt knäpptyst när jag är vid datorn.



Har engagerat mig i en lång disskusion om sabbaths firande,
orkar bara inte tänka mera idag.
Vill inte att människor ska tro att jag är en allvarlig tjej som
går runt me en bibel i högsta hugg.

Nej, tycker de är utvecklande att dela tankar ibland.
Men nu äre dax för helt annat...

Låt mig lägga ut bilder.


I Finland får man äta glass i sängen :)
Speciellt när man är liten o har glass runt munnen också.


Jag funderade i flera år varför man ska ha
mumie-bandage i toaletterna!


GUD om du inte låter mig slippa tandläkaren idag så,
hoppar jag!
Du lovade förra gången att dom inte skulle borra!
men dom MÅSTE ha sövt mig och gjort det,
för såhär många hål har jag aldrig haft!!



tolka fritt:



Mitt liv bäste dammtuss någonsin.. vi hade så mycket gemensamt.
båda var hellre PÅ sängen en under.



Undrar vad de finns för bilder här nere....


- 5 spänn så får du ta vatten!
Men Jesus.. jag använde femman i toaletten i stan.
- Men jag har levande vatten att ge gratis...
den brunnen ligger 10 km norrut.


Petrus jag sa att du inte skulle simma ut då långt! Kom upp nu.


JAG VANN jag dök längst!!!


Jag ska bli Jesus när jag blir stor.. eller en fårskalle.


-Var inte ledsen Ingalill, du kommer säkert också att få en laptop
så småningom:
-Men Jesus låt mig låna bara en kvart, vill kolla Facebook!
-Ingalill.. du får gå till bibblan o låna.. jag har många brev att besvara.


ÅÅÅHH!! så mycket skräp-post alltså!


Hur ska vi ha råd med den flygbiljetten??


se här.. för att komma till Gud, ska du bygga dig ett kors..
sen äre bara att klättra över lixom.


Judarna... lata eller smarta??



Judarna sägs vara ganska kvinnliga av sig...





-Fader, låt mig åtminstonde slippa den här vita dräkten här nere,
den blir smutsig så fort!



Min son.. du har via...



HAHHAHA Johanna vilket tokigt inlägg du gjort!



1 Anonym

Haha, vilket härligt, roligt charmigt inlägg! I like!

skriven
3 Anna

Roliga bilder och komentare du lagt ut:) Var har du hittat dom eller har du själv "gjort dom"? Kan jag använda några i min blogg himlagott? Fin blogg du har by the way!

Anna

skriven
5 Johanna M

Tack Anna, de religiösa bilder jag lagt ut har jag hittat på nätet. Det är bara att ta för sig.

Roligt att du gillade mitt blogg! :)

skriven
2 Johanna M

TACK!!!!! :)

skriven
4 Johanna M

Hej Anna, roligt att du gillade dmin blogg, ja du får använda bilderna, dom på Jesus och "religiösa" bilderna har jag hittat på nätet.

:)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: