Hemligheten bakom lycka.

Jag måste då säga,
att jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Trots att omständigheterna borde göra mig rent ut sagt deprimerad,
så är jag bara så nöjd och glad.
gråter en skvätt ibland, men lyckan i mig varar :)

"Min lycka är att vara Herren nära"

För jag har fått se att Herren är med mig
jag litar på Han i minsta detalj.. :)

Jag kan bara vara rastlös ibland o vela att saker händer på engång,
men Guds frid må bli större i mig! :)
Och i dig, du käre läsare! :)


Meningen med mitt blogg var att jag skulle skriva
andliga erfarenheter.
Men ... :) när det är så färskt, som det just nu är,
vill man hålla det lite för sig själv,
och njuta av det, låta det smälta.

Mitt nattuksbord, har så mycket böcker på sig,
så nu mera, SOVER jag med mina favorit böcker.
:) Ja.. har flera böcker i sängen.

Några att skriva i, och några att läsa.
Bibeln på olika språk.

Har glömt min Hebreiska älsklings bibel i Kyrkan! Usch.
Måste snart hämta min skatt!

Har studerat Hebriska flera timmar idag.
"Aba ba mibach ki ho mevashel"
Pappa är i köket, för att han lagar mat.... Är ett exempel.

Har mycket underbart att berätta,
men skriver mer, väldigt snart.
Ville bara meddela att jag lever fortfarande,
fast jag inte skrivit på flera dagar!
Och att jag inte glömt er..
och att jag älskar er fortfarande ;)

Hahah! *le glatt*

Grisen är smutsig, blind på ena ögat..
men oj så tacksam över att få vara i livet ;)
Just like mee :)

Vill inte tänka mer på grisen.
Hoppas att dess blinda öga gör att den inte hamnar i slakteriet.
*trösta*


<3 /Johanna.M


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: