Dokumentärfilm som kommer röra ditt hjärta.

Jag har en dokumentärfilm, som jag önskar att alla mina läsare såg.
Det är det kraftigaste vittnesbörd jag någonsin sett, den kommer att beröra dig
djupt.
Jag vill varna ändå, för att det kan vara så att känsliga tittare kan må dåligt några dagar
efter att ha sett denna, för budskapet är så kraftigt.
Jag själv som inte har tv hemma, inte läser nyheter och inte lyssnar på värdslig musik
har därför en mer känsligt psyke.
Men nu efteråt ser jag att jag är tacksam över att jag såg den.
Det gjorde ont men är nyttigt!

Innan jag ger dig adressen till filmen, så vill jag ge bibeord som du kan läsa
efter filmen om framförallt ifall du hamnar i en "inre kris"

-Psalm 103

Klicka på länken för att se filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=7DIz9vpiOdA&list=PLAE46E891830BFEE7&index=2&feature=plpp_video


(har tagits bort!) men läs ist här : http://theearstohear.blogspot.se/2012/11/youtube-review-07-angelica-zambrano-was.html



Jesus älskar dig mer än någon annan någonsin kommer att göra.

//Johanna Mikkola