Är du en plastblomma?

Idag har jag lärt mig,
man är inte vuxen när man gått igenom problemen och klarat av dom.
Man är vuxen när man klarar det igen och igen och igen.. utan att falla.


Världens ande har jag känt av idag,
lillsyrran lyssnade på sådan musik som gör att hela kroppen vill hänga med,
det går till nästa steg, man känner sig häftig, o vill ta på sig mer smink o kläder
som du din kropp ser attraktivare ut i ..tillslut, måste man ju bara ut en helg o
få bekräftelse på att man är någon.
Det är världens ande.

Guds ande.
Andlig musik kan också få hela kroppen att vilja dansa!
Guds ande kommer när du lyssnar på lovsång, och ger ditt liv till Gud..
Det i sin tur leder till att du känner att HAN i DIG börjar växa,
eftersom HAN i DIG blir stor, hans kärlek fyller dig,
och du känner dig älskad och accepterad som du är.
Det leder till att du blir beroende av honom, du vet hur viktig han är,
du är ingenting utan honom!
När du väl har honom behöver du inge smink, du behöver inte tänka på klädnaden,
för du strålar och är vackrare en någonsin.


Exempel :
Några gånger efter möten har folk tittat på en som om man lös.
Och har fått höra av flera att mina ögon lyser.
Leif själv blev rädd för sin egen spegelbild när han lös,
efter bön.

Tänk dig två blommor, en i naturen, och plastbomma,
vilken är vackrare, den människor rört vid, eller den naturliga?
Låt bli dig själv ;)


den naturliga ÄR INTE i våra ögon PERFEKT men den har liv,
den handgjorda är mer "perfekt" men har inget liv.




Med vänliga hälsningar / Johanna

<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: