Profetiska drömmar om Israel

Jag har upptäckt en speciell sak.
En människa kan brinna för flera saker samtidigt.
När Gud skapade min själ i himlen, innan han skickade ner den,
så lär han inte ha varit få-ordad.

Som "Den här själen ska vara bra på att, måla väggar"
tsss.. *ler*
Nej Gud VILL ju verkligen att evangeliet ska nå alla,
så till var och en av oss har han gett flera gåvor för att
vi ska kunna använda flera olika utrycksätt för att förmedla Guds storhet osv.

Detta har jag pratat om innan.

Det råkade bara bli aktuelt nu igen, då jag har skrivit om att jag brinner för Afrika,
men endå är och evangeliserar här i Israel. :)

Jag vet dessutom att jag inte hamnat fel,
då jag hade 3 profetiska drömmar över resan innan  jag åkte hit.

1.) En man med kippa tar emot mig med öppna armar.
Förklaringen: -Mannen står inte för en enskild gubbe, (har jag märkt)
det står faktiskt för alla judar. ISRAEL tar emot mig med öppen famn.
Dom känner mig inte, men Gud påverkar deras hjärtan att acceptera mig!

2.) Jag köper ett plagg, och får två på köpet.
Du kanske har svårt att tro mig nu, men
jag betalar för en rätt varje dag, får två gratis.
när jag skulle köpa en skiva blev priset 1/3 av ordinära..
osv. Detta är lite skrämmande :) Tack Gud för välsignelsen.

3.) Jag rengör vetemjöl. från smuts.
Denna kan jag och vill jag inte förklara just nu.


Och trots allt detta måste jag BO i Sverige??! :)

<3 / er "Nanna"
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: