Jag kan inte vara kristen

Nemen.. va söt du är när du sitter där vid datorn med stora, nyfikna ögon!
Datarskärmens belysning gör att dom verkligen lyser upp!
hahhaha. ;D
-Nejdå, ska inte skrämma iväg dig,
välkommen in till bloggen igen! :)

Jag fattar inte hur jag kunde bli kristen!!!!
jag har gått och grubblat över det idag.
Jag är en sådan person som är skeptiskt till allt,
jag studerar VARJE ORD, (detta har några av mina vänner tom stört sig på)
*skrattar!* Men det är till STOR fördel när det gäller att lära känna Gud!!!

Jag nöjer mig inte med att höra vad andra har varit med om,
inte ens om jag ser med mina egna ögon att dom blir berörda.

jag MÅSTE vara med om det själv!
Jag MÅSTE ha kontakt med GUD själv,
annars kan han bara glömma att jag tänker följa honom.

jag är stenhård.

Sådana som jag borde inte ens förtjäna att följa honom,
eftersom jag ställer sådana krav.

Därför gråter jag när jag tänker på,
att han faktiskt kom till mig,
uppfyllde mina krav.

Jag skäms över mig själv inför honom.
Han är så kärleksfull och god..

Gud jag älskar dig.
jag älskar dig Gud!!....

högst över allt!


/Johanna Mikkola

1 siv

Vilket underbart inlägg. tår i ögat

skriven
2 lalala

gud finns inte ?

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: