Sanningen om att tillbe Jesus mamma

ALLA ni som har någon bekant som är katholik MÅSTE läsa detta!!!
Läs GÄRNA även för er egen skull!


Jag skriver detta i helig vrede, för anden bakom "Helige Maria" försökte lura mig!!

Katholiker tänker att Maria är Jesus mamma, och hon ska respekteras!
På samma sätt som vi bör respektera våra föräldrar.
Det har jag inget emot,
men när vi har bilder på henne och talar till henne som om hon vore något Gudomligt,
då är vi ute på farlig mark.

Varför då?!?!?!

Maria, Jesus mamma, heter egentligen inte Maria,
hon hette enligt Hebreiskan Mirjam,
men på den tiden avgudade man himmelens gudinnor och en av dom hette Maria,
så då böt man namnet på Mirjam till maria.
Vår bibel är påverkad av det, alla församlingar är
tyvärr döttrar till Katolisismen.

NU BÖRJAR DU KANSKE FÖRSTÅ
att det egenligen inte alls handlar om Jesus mamma,
i grund och botten, utan om att tillbe en Gudinna.
Satan försöker vilseleda oss till att tro att vi gör något rätt,
så han blandar in namnet Jesus i det hela. SMART!

-avskyvärt!..

VARFÖR SKA VI INTE PRATA MED JESUS MOR?
Jesus mor, Mirjam, var bara en vanlig människa,
om du tillber henne,
så når inte bönen fram, tvärtom, djävulska andemakter TAR
den bönen du ber till henne.
Och lådsas sig vara Maria.

JESUS KOM INTE HIT FÖR ATT BLI GUDOMLIG,
UTAN EN MÄNNISKA.
därför fick han simpla människor till föräldrar.

JAG har en bekant,
som hörde en kvinnoröst prata, allt stämmde in,
så vi trodde det var Gud.

personen, fick se drömmar, som varnade.
Personen fick se sin avlidne mamma i drömmen.
Vi gick på allt.
Tills Helige maria visade sig för honom.

Då blev jag arg. för allt från första början hade varit lögn och
lurendreijeri!

Personens mamma hade varit Katolik innan hon dog,
och hon hade bett till maria,
nu kom anden som tagit emot hennes böner till min vän,
och försökte vilseleda oss!

BORT MED ALLA MARIA ICONER ALLA ICONER från era hem!
DE ÄR BILDER PÅ AVGUDAR!
I JESU NAMN!

(Detta är ett exempel på en icon: )


Kram syster /Johanna
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: