Leker på internet.

Hej alla sommarvarma, glädje skallror, med vintermössor!
Jag har en bra dag idag. :)
Den har knappt hunnit börja en, men jag är glad.
Kanal 10 pratar på högt volum, någon norsk kvinna,
hon sa nyss "överlappa" förstår inget, men det låter roligt.
Varje mening är som en sång.

Pappa håller på och sätter upp kastrullgaller i taket,
och slår sig med jämna mellanrum, sitt huvud på
os skyddet ovanför spiset.
Jag sa "bara för att det är genomskinligt betyder det inte att det inte finns"
samtidigt ylar jag högre en honom, i medlidande :)

Så trevligt har vi det här i köket.
Ska måla naglarna svarta strax. Med tjock rosa/röd rand (eller blå) över sen. :)

Jag leker gömma nyckel, med min kusin Tamara på Facebook.
Det går ut på att jag ska gömma en nyckel, i någon utav mina mappar,
och när hon hittar den så kommenterar hon bilden.


-Jag låter nyckeln vara kvar, så om du vill är du välkommen med in i leken! :)

Nuså måste jag skriva något av större värde, så att ni kan lämna min blogg,
någorlunda välsignade ;)
Hit får ingen komma utan att få någonting! >:Z ;)

Hm.. :) Tar en mannalapp åt dig.. Välj en siffra.. mellan 1-8
och sen läser du det ordet om du vill!

*superkram*

1.) 1 Kor 2:5
2.) Jes 41:10
3.) Ef 3:20
4.) 1 Petr 5:7
5.) Joh 14:1
6.) Jes 40: 29,31
7.) Matt 11:28
8.) Matt 19:26




;););)


"Vad jag gör nu förstår inte du nu, men senare skall du fatta det"
(Joh 13:7)


Med vänliga hälsningar // Johanna M




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: