Heliga kyssar och sex-lekar

Inte för att jag går och tänker på sånt om dagarna,
jag menar, onormalt mycket.
(med tanke på att jag skrivit liknande inlägg tidigare också)
men för att en kille ställde mig dessa frågor,
han är långt före mig i andliga kunskaper,
men detta var någonting han inte hade så mycket erfarenhet av då
han inte varit gift eller så...
-Någon får GÄRNA rätta till mig om jag har fel i någon punkt i detta inlägg.
Men då krävs bibelbevis.


OM HELIGA KYSSAR:
Jag har gett personer heliga kyssar,
även killar.
Det är pussar som inte är sexuella.

Jag ger inga heliga sliskiga pussar på munnen.
Munnen för mig är intim.
Jag har gett en "Oh vad jag tycker om dig"
puss på kinden. Thats it.
Kärlek är något Gud vill att vi ska sprida,
vi ska älska varandra, så varför skulle det inte vara Heligt?

SEX UTANFÖR ÄKTENSKAP:
Sex har jag sagt att man kan ha när man gift sig,
egentligen innan om man mellan Gud och partner,
bestämmer sig för att dela livet med varandra.
Men om det är så seriöst, kan man väll lika gärna
gifta sig först??

-Annars kanske man säger ja, bara för att få ligga med den andre.

SEX INOM ÄKTENSKAP:

När man väl är gift då.. Vart går gränserna då?
Om båda går med på det, kan inte en tredje person också vara med?
Eller att man låter varandra ligga med andra.
(min fru är ju min, jag kan låta henne göra det..)

Absolut inte. Sex är något heligt, mellan dig din partner och Gud.
Ni blir 1 med varandra.

Bli inte chockade av det ja skriver.
Alla är normalt sätt, intresserade av sex och kommer över dessa tankar.



SEX-FANTASIER:

Hur är det när man har "onormala" sexuella fantasier då?
Att binda varandra och massor med annat,
finns saker människor kan tända på som inte du i din vildaste fantasi
kunde gissa.
Tex ballonger.
Men det är inte vad jag är ute efter berätta.
Utan svaret.

Mitt svar är enkelt,
allt som är onaturligt är fel.
Är det naturligt att ha en överdriven lust till fötter, andra personer av samma kön,
eller kanske att binda någon?
-Nej..

Gud lär oss, att allt som det blir för mycket av, går till överdrift,
är inte bra, man blir, beroende, andligt-bunden.
Så varför inte även sex????

(Rom 1:24)

Sex är något intimt,
men många har inte förstått,
att den intimiteten som är under sex,
är inte djup.
Om inte Gud är med!


Det är en helig senario mellan dig, din partner och Gud,
då ni kommer varandra in på det allra intimaste hos den andre personen.
<3

---------------------------------------------------------------------------------

-Om du har gått över gränsen,
om du bär på tunga bördor, och binder...
Om du har sexuell lust till saker som du egetnligen inte vill ha sexuella begär till.

Kan Gud befria dig... Be om förbön.
-När Han befriat dig,
räkna inte med att du inte hamnar i frestelse.
Satan vill försöka binda dig ingen,
men när du sagt nej tillräckligt många gånger, ger han upp.


-----------------------------------------------------------------------------

AMEN!

Detta var allt jag ville dela med mig denna gång.



Eran syster // Johanna.M

1 David Sundström

Bra skrivet! Jag ska läsa mer i din blogg när jag känner att jag har mer tid. Om jag gillar din blogg så kanske jag länkar till den från min om det är okay.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: