O ou... del.1

HEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!
:D Hahahhahahha!!!
HEJ! Glad över att du hittade hit!!! <3
Söt du är idag!!

:) Jag ställer mig in på att vara på gott humör, när jag skriver detta inlägg.
Kan inte se dig, men när jag är på gott humör, då är alla söta! :)

En av mina religiösa vänner skrev ett mystiskt sms idag.
Ni som känner mig någorlunda, kan räkna ut vem smset är ifrån,
men det är inte det viktigaste...

"Hi Johanna, hope u slept well. I'm good.
But just woken up from bed.
I have had avoice in a dream when I was asleep tellin me things about your life & so on..
And the voice ended with telling me to discuss it with you,
if you want to. Hug."

Om några få minuter, ska jag träffa personen, och se, om det den fick stämde.
Jag ska vara ärlig,
om det stämmer, blir det ett vittnesbörd.

Sååå fantastiskt..
För inget är skönare att veta, en att Gud är med..
då blir jag trygg.. och är jag trygg.. så blir jag även MODIG! ;D

Om inte, blir det en varning.....

Fortsättning följer.................................................
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: