O ou. del 2.

Läs del 1 först.. annars kommer du inte förstå någonting utav detta!!!!!!!!!!!


Förväntansfulla, allihoppa.. ?
Var rösten Gud, eller var det en dröm?

Jag spelade in hela samtalet i smyg,
under tårar hörde jag personen berätta
saker om mig, som jag inte ens berättat till någon annan.

Det var verkligen Gud.

Jag tänker tyvärr inte gå in på detaljer.
Det är privat mellan oss.
Men jag har verkligen en uppdaterad Gudsbild nu!
Hans närvaro är över oss här på rummet.
Vill stanna här 4-ever.

Jag skulle vilja säga en sak,
men det skulle kanske chockera många av er..
Om Guds röst.
Många av er skulle inte förstå, kanske skulle någon av er bli besviken.
Därför låter jag bli.
Den som verkligen vill veta får fråga personligen.
För jag vill ju endå berätta.

GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
:D

Nu slutar jag skriva.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: