Änglabesök inatt

Jag tror att jag inte är ensam om att ha obehagliga drömmar om nätterna ibland.
-Två nätter i rad, räckte för mig!
Och eftersom jag inte fick nå hjälp på engång,
tog jag saken i "egna händer"

När jag la mig i sängen igår
kände jag närvaron av en andemakt,
jag kunde peka på vart den låg.

"-Försvinn i Jesu namn!!!"
Jag var riktigt arg på den
svarta lurven!

Den försvann inte påengång
men det såg Jesus..

Snart kom en ängel in i mitt rum,
den kände jag också,
och kunde se med mina andliga ögon,
hur den pekade med sitt finger på
Örken (anden),
och Örken blev plågad av någonting som den kände av när ängeln pekade på den.
(det har jag ingen aning om vad det var och varför)

Så att.. Örken klarade inte av stanna.
Så inatt fick jag en normal natt.

<3

Tänk vilket skydd du också skulle kunna få, om du var troende..
Du skulle inte behöva nå fåniga drömfångare gjorda av fjädrar och kvistar, snören.. :)
Du skulle få VERKLIG HJÄLP!


Förresten, jag hittade en annons på internet:
Om du är en av dom som saknas,
se till o kontakta vår himmelske pappa snarast!



för Han saknar dig...

---------------------------------------------
Bön:

Gud du ser alla mina fina blogg läsare,
se till att var och en av dem får lugna nätter,
och om det är något som hindrar dom att ha det just nu,
ber jag att detta inlägg kanske kan hjälpa dom på något sätt.
Amen
-----------------------------------------------

<3 Lot of love / J.M
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: