3 andliga otäcka attacker!

Jag tänker inte dölja något denna gång,
för att vara kristen är inte att dansa på rosor alla gånger.

först så hade jag en ..
Dröm
1.) En ande plågade mig för två nätter sedan,
i en dröm.
Ropade/kallade på Jesus i drömmen,
då väckte Han mig <3

sedan en annan..
Person med drömmar
2.) En person har drömmar som berättar saker om
mig och mitt liv, som personen OMÖJLIGT kan veta.
Drömmarna försöker styra mig från kyrkan verkar det som,
det är mest varningar, det är jätte tungt.
Tar detta på allvar, men med en nypa salt,
det kan vara från onda andar också.

sedan en..
En person
3.) En annan person,
ojoj... personen dök upp på en ungdomskväll,
ingen hade sätt honom innan, från ingenstans kom han.
Med extrem stor vishet försökte han styra oss,
vilse.. Det värsta var att han använde BIBELN!
Han grät när jag sjöng i tungomål,
han blev berörd för den nya låten jag sjöng hade han hört innan
för länge sedan. När vi var i skogen och bad.
Finns milliontals saker att säga om denne person.
Men tillslut, insåg jag, att det också var vilseledande andar.
Han finns kvar i Sundsvall, och jag vill varna er för honom!

------------------------
tack för att jag får skriva ner detta.
Orkar bara inte hålla allt för mig själv!

-------------------------

Allt detta hänt inom bara 1 veckas tid.
Detta har fört mig längre ifrån Gud på det sättet
att jag har svårt att vila i Honom, då jag har en massa attacker runtomkring mig.
Litar inte på en enda person längre från kyrkan..
tack vare dessa andliga attacker, inge personligt mot någon.


Känner mig sviken av Gud.

-------------------------

-De fulaste fiskarna simmar i det djupaste vatten.

-----------------------

men jag lämnar inte Gud.





trots allt detta hemska, tror jag att Gud vill lära mig något genom detta,
och att det i slutändan kommer föra mig ennu närmare Gud.

den sanna och enda Guden............



Tack för att du läste! / syster Johanna.

1 Ellen

Åh tack för detta Johanna! <3 Du är super syster!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: