Gud låter sina veta när man inte lever som man ska.

Mirakler o under händer fast man inte alltid märker det,
förrens efteråt...

Köttet drar åt ett håll, anden drar åt ett annat, i mitten står jag och
ber till Gud "Herre förlåt mig, jag är en syndig människa! Visa mig din nåd!"


Jag har sådan lust att skriva om en riktigt SJUK händelse
som hände i Timrå, utanför Sundsvall för några år sedan,
jag var säkert 19 då.

Jag satt vid nätet, och hittade en riktigt intressant sida om
matematiska bevis eller något, med former och allt möjligt
och det hade med Gud att göra.
Jag skrev ut papprerna, för jag ville fortsätta läsa det hemma.
Men det tar inte många minuter,
förrens jag börjar må så dåligt, att jag ringer min dåvarande pojkvän, Kari,
och ber honom gå med mig till PSYK!

Vi tog oss dit, men när jag väl var där, pratade ut lite, bestämde doktorn sig för att
inte släppa in mig.


Efter några månader hittar jag dessa papper, och längst upp i hörnet står med litet text:
"Hitta Guden innom dig själv"

Jag är så fantastiskt tacksam till Gud, att han tillät det hända mig,
annars skulle jag aldrig fattat hur farligt det var,
att läsa igenom dem där, papprerna.


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: