GUDS RÖST!

WIIIIIIIWIIIIIWIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

(Jag har inte skaffat Nintendo Wii om någon nu tror det!)

Men Förstå!
MIN GUD FINNS!

Igår kväll bad jag såhär:
"-Gud jag är redo för sanningen, berätta sanningen för mig, även om den inte skulle vara som jag tror..
(med Jesus och så)
Och om jag redan har sanningen, låt mig bara få höra din röst endå!"

För första gången, har jag fått HÖRA DEN NU!!!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fick se bilder, ca 7 st, sedan jordens skapelse på olika katastrofer som
kommit över jorden, de 6 första har redan skett och Gud tog bort den sista för min del,
och så pratade han.
Men har sa åt mig att vara försiktig, så jag skriver inte vad han sagt.
Jag förstår nästan inget av det jag fått, men jag är såå lycklig innombords.
Men jag ville endå berätta så ni inte bara får en massa negativa inlägg från mig.
Och ville göra er glada. För ni är väll glada för min skull??






kram /Johanna
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: