Gåvan att skilja mellan andar.

HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!! :D
Kul att du hittat hit!!

Jag måste erkänna.. Jag har kort hår..
och jag TRIVS INTE I DET!! :D

Äsch, sånt är livet.. kunde endå inte ha mitt långa kvar för det var så slitet! ):

Sätter inte ut bild på det :)

Står här i Alnö hos min pappa och bonusmamma (som klippte mig)
Har målade naglar, minst tre olika färjer i lager.

Nu tycker någon säkert det är totalt ointressant.
Men jag ska skriva något vettigt nu också..



Har gått omkring och saknat Gud idag.
jag känner hans närvaro över mig, den drar liksom.
Tack vare den har jag bett och sjungit.
Men jag blir ledsen att det är bara jag som lever i den verkligheten,
av mina famijemedlemmar,
att jag vill ha med Gud att göra varje dag!!


Jag känner att en helig varelse står bredvid mig på höger sida och tittar, läser vad jag skriver.
Har aldrig gjort det innan på samma sätt.
Vet inte om det är ängel Jesus eller Den Heliga Anden men känner det tydligt.

När jag får en känsla av en andemakt i ett rum tex.
då kan jag också "se" eller veta hur den ser ut/är.
Den som är bredvid mig nu... är en lång och vit varelse,
och jag känner att den har en typ antekningsbok i handen.

En troende person, som inte är aktiv, känner jag ingen andemakt bunden till.
Men om personen utövar sin religion mycket kan han/hon bara gå förbi mig och då känner ja och vet.
Muslimernas ande vet jag hur den känns iaf,
Föreställ dig en flera 1000 år gammal hårig svart ond varelse.. tex. den anden kände jag hos en kille
som är muslim och bad mycket.
-Jag ville INTE gå in i hans rum!

Hos kristna människor har det hänt att jag fått känna något i atmosfären,
att tex det är något som inte står rätt till.

Det är en gåva från Gud, och om jag känner så hos en person,
så känner jag mig skyldig till att berätta vad jag kännt,
så att ev. personen kan testa om det stämmer, och
isåfall göra bättring.

Eller var tycker du, borde jag bara vara tyst och be för de personer jag känner så hos?





1 anette

Hej! Tror det är viktigt att först be över om du ska berätta vad du "ser" eller ej. Herren vet vad som är bäst just för den personen. Sen skadar det inte att be lite extra för den personen ett tag framöver. Ha en välsignad sommar

skriven
2 fanny sellbom

jag tror att det är bra om du berättar vad du ser eller känner om du känner att det är vad gud vill.



ps. fin blogg<3

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: