Vill du se ett mirakel, så gå och ställ dig framför spegeln!

fantastic


Hur länge ska du försöka bortförklara det att inte fins någon högre makt!?!!
skylla på apor att vi människor fins till! Det är förbi, vetenskapsmännen har lämnat den teorin för länge sedan..
Försöker du förklara att "ur ingenting dök det upp en explosion, och därav sedan allting!"
                      -Lite skratt-retande anser jag :)

Snälla människo varelse..
Gå och ställ dig framför en spegel,
inte skulle du vara så välformad och invecklad om du kom till ur en explosion *ler*
(Diana, du vet att jag inte pratar om den.. manliga.. explosionen i sängen)
Nej men allvarligt, Vill du se ett mirakel?!
Gå och ställ dig framför spegeln!
Vad ser du? ett par stirrande ögon hoppas jag först o främst, men vi är mycket mer en det yttre.
DU ÄR inte bara din kropp. Du har en livsande,
gör man en kopia av din kropp, kan man inte få den att leva!
Tänka osv.
varför INTE??
För den har ingen livsande!
Livsanden kommer inte från den materiella världen, med allt vi ser.
Den kommer från ANDEVÄRLDEN, Den kommer från Gud!

Och när du dör, vill Gud ha tillbaka din ande.

Klart inte jordklotens rotationshastighet, perfekta storlek,
och avstånd till solen är en slump.
Bara 14% av all väldens befolkning är ateister.
Vet du vad Ateist innebär.
-Att du TROR att det inte fins någon mening med någonting.

Resterande procent d.v.s 86%
Har fått uppleva att Gud fins (annars skulle människor inte tro)
HUR?? -De har börjat söka efter livet sanning, och de har fått svar!!!!

EN av dom miljarders... människor är jag.
Hela min blogg är full utav UNDER och MIRAKEL, som jag får vara med om.
Ju närmare Gud man är, desto mer får man vara med om,
garanterat!!
Och honom kommer man nära genom att söka kontakt med Honom,
prata med Honom, studera vem Han är, vad Han vill... DAGLIGEN.

Det är DIN uppgift att ta reda på vilken religion är den rätte,
testa dig fram, genom att be till den övre makten, han visar vem han är, och
vilken religion som är den rätta. :)


Med kärleksfulla hälsningar/
En lycklig ande (själ) :)

                         <3

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: