Sådanahär ska ALLA Söndagsmöten vara!

Mitt hjärttanes.
Inga spännande under i mitt liv dom senaste dagarna.
Joo förresten!!!

I Pingstkyrkan i Sundsvall!
Söndagen den 17.
och den 24!!!

Efter Finska mötet den 17, ville jag kika in i den Svenka-mötet.
För att mina vänner Maja och Antonia brukar kämpa sig dit på Söndagar!
*stolt över dom!* är stolt oavsett om de går dit eller ei.

Men så fort jag öppnade dörren, kände jag en enorm våg av värme och kärlek komma emot mig.
JAG MÅSTE IN!
De höll precis på att ta nattvard då!
Jag sa åt Agneta, (Pappas fru) att vänta, jag skulle bara ta nattvard!

Nej tror du det eller?
Jag kunde inte slita mig ifrån kyrkan.
Snart stod jag vid mina vänner och prisade Gud med uppsträckta händer, och sjöng med
lovsångsgruppen! (tyvärr var jag den enda som vågade vara så frimodig)

Jag började skaka av Guds KRAFT.
Oh det är en sån underbar känsla.
Vissa i kyrkan tror säkert jag hade en ande i mig,
men det gör inget, den demonen trivs inte länge till,
så som jag håller på!!! *ler*
Ursäkta mitt raka sätt att prata
(till er som inte förstår sånthär med Guds kraft o andar men läs inte om du inte tål!)


Efter mötet ringde jag pappa"ee.. var är ni?"  Som svar fick jag "Vi är hemma.."


Den 27 Januari, förra Söndagen,
hände det på Finska mötet.
I Sundsvall i vår lilla Finska grupp har en del sätt syner om att salen där vi har möten, kommer vara proppfull
av människor. (Alltså är det en stor väckelse påväg!!!!)
De som sätt synerna sa att marken kommer skaka av Guds närvaro.
Det fantastiska var, att jag KÄNDE marken skaka redan då.. förra Söndagen.



Eftersom jag bor hos mamma nu, och inte har tillgång till nätet på samma sätt,
får ni tillåta mig att skriva lite längre..
Vill bara uppmana er att läsa bland det mäst OTROLIGA sak jag någonsin läst!
Skulle sätta åldersgräns på det, men litar på att du kan ta eget ansvar över vad du tar in!

http://spiritlessons.com/Documents/Jennifer_Perez/Swedish_Jennifer_Perez.htm
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: