Nu har jag bara 1 man.

Jag borde ta o läsa mina tidigare inlägg om under och sånt!
Behöver Gud nu mer en någonsin käns det som.

Just nu känner jag mig som en fluga som fastnat i klister-tejp.
Kämpar utan framgång.

Kari är inte längre min man.
Det tog slut på vårt gemensamma liv, igår natt. (Natten till den 19:onde Januari.)

Nästa månad den 6 Februari hade det blivit ett år för oss.
6 år sedan träffades vi.

Det blev som många förväntat.
-Men inte som vi förväntat.


Mår varken bra eller dåligt för detta.

Är neutral i mina känslor, har inte fattat att det är så.
Dock är känner jag mig fysiskt och psykiskt utmattad.
lite nedstämd.

Det kanske blir vi igen efter några år, när vi mognat till oss.

Ber att Guds vilja ska ske framöver,
 Han kanske inte vill jag ska ha någon alls?!!?
Bara ha honom.. :o)


Läste nyss om en f.d homosexuell kvinna, som blev fri.
http://theprodigalsonsrandoms.blogspot.com/2007/08/delivered-from-homosexuality.html

Den var bra.

Testade på sånt som ung, men nu är dom "lusten" tack o lov över.


Ursäkta om du upplever mitt inlägg som splittrad och inte genomtänkt, det är så jag känner mig just nu.
Nu börjar en ny tidsperiod i mitt liv.

Det enda hopp jag har nu, är Jesus tar fast mig innan jag ger upp.

 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: