tom

Jag är tom.
Jag har inga känslor kvar.
Alla tankar jag brukade tänka, är borta.
Kvar är bara mitt skal.

Energin är borta.

Orkar inte be, inte läsa bibeln.
Nu är jag bara stilla och väntar på Gud.

"Fyll mig med det du vill jag ska vara full utav.
det är endå du som tömt mig.

Visa mig nu, vem du skapat mig till.
Varför du skickat mig ner till jorden,
varför du låter mig gå igenom allt detta.

Jag orkar inte säga ett pip, orkar inte röra på mig.

Allt jag förut gjort har jag gjort av egen kraft.

Fyll mig nu med din kraft.
Ge mig nya tankar, dina tankar.
Känslor... Gud, känslor för många människor vilse..
fel val, fel partner, fel livsstil.....
Ge mig rätt sorts känslor, inför de saker du vill att jag ska ha känslor för."

Nu orkar jag inte skriva mer.
orkar inte lägga ut en bild.
ska lägga mig ner och vila, igen.

Gud har gett mig ett nytt namn,
det är upp till honom att visa att jag verkligen inners inne är...
-glädjensdotter.










 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: