Den själen är min själ.

Jag i ett nötskal,
erkände att jag inte mår så bra, idag på Facebook.
och nu gör jag det på bloggen också??? ;) nejdå..
skrev detaljer som bara var allt-FÖR privata på FB.
Klart man inte mår bra alla gånger i en värld som denna.
Det behöver väll inte vara en hemlighet??

Har inte skrivit på bloggen på länge, men ser att folk kikat in
varje dag, så jag blev inspererad. *tacksam* :)
Och dessutom vill jag inte att ni relaterar mitt dåliga mående,
till mitt senaste inlägg.
Från början var mitt förra inlägg ett privat,roligt inlägg.

Min mina andliga systrar och bröder har förbjudit mig att
berätta så personliga saker på internet.

Tråkigt tycker jag, jag älskar ju att skriva.
Dela med mig av mig själv, och mina tankar.
Men det ska nog gå endå, eller vad tror du käre läsare??

Nu har jag ju redan erkännt att jag mår dåligt,
Varför i hela världen mår en glad och kärleksfull tjej som jag så dåligt???

Seriöst, utan att ljuga.
Jag VET INTE :)
Kan komma på typ 100 anledningar varför jag KANSKE mår dåligt.
Men bara Gud vet.

Och det konstiga är, att när allt är som bäst, då kommer skiten ut.
man blir sjuk eller vad det nu kan vara.
Har inte du upplevt det någongång?
-Det är nog så det ska vara, för kommer det när man
inte har det så bra, då skulle det bli för tungt.
Gud har satti gränser även gör hur högt vågorna får guppa. (Jobs bok?)

Låt mig trösta mina älskade vänner, (och mig själv)
genom att berätta en dröm Gud visade.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uppe i himlen, där själarna skapas,
kom det några Heliga varelser med en själ till Gud.
Gud fick jag inte se, men jag fick höra han säga.
-Hur kunde ni få denna själ att älska mig SÅ mycket???
Då sa dom Heliga varelserna
-För allt den kommer att gå igenom.
Då svarade Gud:
-Låt då denne gå igenom det.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var en liten del jag fick se om vem jag innerst inne är,
för den själen är min själ!!

-Och jag är evigt tacksam för det!!!
Gud har i sin NÅD, skapat mig till den jag är.
Jag älskar mig själv, men mest av allt Gud förstås.

Du kanske tycker drömmen är helkonstig.
Skulle några andra varelser skapa något,
är det inte Gud som gör allt?..
Se
1 Konungaboken 22: 19-22
så kanske det bekräftar någonting. (?)

LOVE YOU ALL But I Hate the sin, and satan.
sis /J.M
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: