Var finns Gud?


Om det inte funkar då är det inte rätt!

Igår ville min lillasyster ha hjälp med att koppla till internet,
Jag gav henne ena änden till kabeln, men det funkade inte.
Varför inte?
Den andra änden var inte kopplad.

Idag sa hon att pappa sagt att vi får sitta vid inernet,
Och att han t.o.m berättat vart modemet är, men vi hittade den inte där.

 Jag ringde upp han och det visade sig att han inte alls berättat,
dom får inte ens sitta vid datorn idag.

 
Tänk efter älskade medmänniska,
Du som kan något om bibeln, nya testamentet.
Allt om att höra Guds röst, och använda nådegåvor..

I dagens kyrka vet man inte ens vad ande-regn och andevind,
är för något!!!!

Har du fått uppleva det?
HALLELUJA isåfall! Visst är det något man vill känna mer av!!?!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 Älskade medmänniska, inser inte du också att något är fel??!!!??
-Något har gått fel någonstans och vi har tappat kontakten med den EVIGE.

 Där Hans Ande är, blir det väckelse och liv.
Idagsläget måste vi kämpa oss för att ö.h.t gå till kyrkan.
Vart finns GUD?

Detta inlägg kan möjligtvis förarga någon.
Men låt inte den förarga dig.
Bättre att söka sanningen ensam i all stillhet,
En att sitta på möten som inget ger.

 Jag har insett att något är fel.
Den Gud jag känner och fått uppleva, trivs inte i våra församlingar!

HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VARFÖR ÄR DET SÅ??????????


Jag ger inte upp!!!

Gud letade efter Adam i edens lustgård..
Nu är det vår tid att söka Gud.


Som bekräftelse på att detta är från Gud fick jag se en stark stjärna lysa upp framför mig nyss.

 

Love U all /Johanna M

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: