Min pappa är en kung så jag ska ha en riktig PRINS!

Ska ut på "dejt" snart, om några dagar..
Han bjöd ut mig och jag känner att jag 
vill veta mer om denne unge man.  (hur ska jag annars veta vem som är den rätte?)

Mins när jag skrev som typ 10 åring i min dagbok hurdan man jag ville ha i framtiden,
Armmuskler, brunt hår, bra självförtroende.. fick en exakt sådan.
Hahah :D

 Men det slutade inte så bra..

Så nu ska jag göra en ny önskelista.

(varför lägga ut den på bloggen? är det inte mellan mig och Gud bara?)

-Nämen, sen när jag hittar honom, så kan ni checka av att det stämmer in,
o se att Gud verkligen gör under ;)

Och sen kan det också kankse vara intressant att läsa hurdana män,
en "finsk" religiös tjej föreslår. :)

- Troende, hälst en messian, konverterad Jude eller så.
- Ansvarstagande, mannen är familjens huvud. Han har sista ordet, men lyssnar på mig.
(finska tjejer är dominanta, jag är både och, men har svårt med veliga män)
- Musikalisk, gitarr, sång, piano
(musik är vardagens krydda)
- Possitiv (inom rimliga gränser) 
- Har humor (man ska skratta varje dag! hälst så tårarna rinner)
- Lekfull sådär någon gång ibland :)

<3 Finfint.. med den som passerat dessa.. men för att göra det mer svårt:

-Du bör lära dig/kunna Finska.
-Vi bör vara vänner i 2 år innan jag ö.h.t är öppen på att ev ta nästa steg
-Ska ha en så nära relation med Gud att Han tydligt talar med dig.


han är... Mannen jag respekterar, och gör lycklig, genom att vara världens bästa kvinna till.



Må denna tant skrämma iväg, -snuskiga äckel killar! ):<
-Sådana som försöker kyssa mig innan vi ens lärt känna varandra,
-Egotripper som inte kan offra sig för en annans skull,
och -dig som inte kan ta hand om dig själv.




"Min pappa är en Kung, så jag ska ha en RIKTIG prins!" :)

//vems Johanna?
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: