Jag har fått privata lärare av GUD!

Jesus såg mitt förra inlägg.. redan 1 timme och 30 minuter
efter den så gick min önskan i uppfyllelse, och
jag fick bekräftelse att allt det stämmde.

HALLELUUJAAAAAAAA!!!!!!!!

Ett annat bön jag fått svar på.. ojojoj..
Gud ger verkligen det bästa!
(säger bara för att ge Gud äran inte för att skryta!)
Jag har bett om att få en personlig lärare..
Så jag får svar på mina frågor och så ang bibeln.
Och mycket mer.

Nu har jag inte bara 1 utan 2 st EXPERTER!
HALLELUUJAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

(och jag kommer få fler, för ingen orkar mätta mig så mycket som jag vill kunna)
*skrattar till*

Gud sa åt en av dem att bli min lärare !
Haha
Gud är såååååååååååååååååå BÄST!!!!!!!!!!!

Det var bara det jag ville säga..
Gud hör bön!! :D


PS: För er som blev lite rädda och undrar hur jag egentligen mår
efter mitt "ailien inlägg" *ler*
Så vill jag berätta att jag bara såg på tv hur vissa lider av sånt,
och värsta är att ingen tror.
Så jag själv har inte blivit kidnappad av ailien någongång,
jag som troende är under Guds beskydd, så länge
jag håller mig nära Honom förståss.


KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!
/Johanna Mikkola
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: