Gud lyfte mig ut ur Sundsvall

Gud vill använda dom som inget är, inget kan, för då får HAN mer plats!

Hej! Oh, vad jag saknar er, och älskar er!
Tänker på er VARJE DAG!
Ber för er.

Jag är ute på resande fot :)
Förlåt att jag inte sagt något,
och inte sa hejdå, 
men det tyckte ju inte Jesus heller att man ska behöva göra,
när man ska ut o göra något för GUD! :)
;) *skoja lite*
Men ärligt, var jag rädd för att bli hindrad.

Jag har hamnat ut på äventyr!
2 dagar innan bad jag GUD såhär:
"Gud lyft mig dit du vill att jag ska vara"
Och jag har gråtit och bett över att få komma till användning.
Jag tycker ju om att dansa och så.. :)

Plötsligt få jag se det märkligaste jag sätt på Sundsvalls torg.
Flaggor, bibelord .. kvinnor i vita vackra klänningar som dansade israeliska danser
och evangeliserade så kärleksfullt och rent!
Och sen det här riktiga energikicken,
(vill inte nämna några namn)
Men han är en man, som har SÅDAN ENERGI!
Alla ÄLSKAR HONOM! :D
Han skämms inte att ropa efter folk att Jesus älskar dom.
Nä.
Han är tokig i Gud, efter 26 år som världens slav.
Han får folk att skratta, människor gråter när han ber för dom.

Gissa om jag blev tokförälskad i denhär gruppen?
..
Ja, dom är nogranna vilka dom tar med in i gruppen,
men dom accepterade mig. (,:

SÅ nu får jag också dansa för GUD med dom,
och berätta om Guds kärlek för människor!!
har rest runt i flera städer, hamnat  tidningen.
Fått se och uppleva otroliga saker!
<3<3<3

Många blir frälsta, och mina gåvor har kommit i bruk!
HALLELUJA!



Jag vet inte om GUD låter mig åka hem på Tisdag,
men jag hoppas det, jag har ju betalat musik-lägret.


I vilket fall..
VI SES!!!!!!!!!!!!!! /Johanna
1 tobias

rrrriktigt härligt!

skriven
2 Johanna M

tack!!!!!! <3

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: