Jag är ett 23 årigt barn

Jag skäms inte över att jag är troende,
det är en gåva från Gud.
Du kanske inte tror på Gud,
men då har du inte heller sökt honom!
Han är det bästa som hänt mig!

Ja.. jag har gått och blitt "religiös"!
Efter många år, då jag levde efter min egen vilja.
Allt gick rent sagt åt skogen.
Jag fattade inte att det jag ville, inte var bra för mig.
Det levnadsättet människor vanligtvis tycker är roligt och spännande,
är faktiskt mest skadliga sättet.

Gud älskar oss och vill inte att vi ska fara illa!

Jag har känt Guds extrema kärlek och kraft,
HAN FINNS! HAN FINNS! HAN FINNS!
JAG LOVAR!!

Gud.. jag är bara ditt lilla barn.

Jag förstår inte mycket, kommer aldrig att förstå allting.
Jag ber dig med ett ödmjukt hjärta,
led mig så jag inte hamnar vilse.
Lär mig allt du vill att jag ska kunna.




-Tänk att jag fortfarande bara är rena (andliga) barnet!
Vad kommer jag då att bli, hur mycket mer kommer jag att förstå
när jag väl fått växa till mig??

HALLELUJAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (betyder prisad vare Gud)


Jag är en andligt barn som äter mycket mycket.. andlig mat.. haha..

Jag önskar bara jag kunde sitta vid Jesu fötter och lyssna och lära mig.
Ställa frågor..
Så klappar Jesus mig på huvudet ock säger "duktig flicka"
Hahah.. nejdå.. han säger kanske snarare "Kämpa vidare!"
-eller vad tror du han säger??

Jag önskar Han säger:
"-Du är mitt barn, du är utvald, var inte rädd.
Jag har ett syfte med ditt liv, jag älskar dig, jag är med dig"




Det är så fantastiskt med
troende vänner!

Det är så UNDERBART med den Heliga skriften (Bibeln)

Tack Gud för alla predikningar!

För alla predikanter som har fått det på sina hjärtan att de VILL
dela med sig av av de kan och vet!

Tack underbare Gud för den Helige Ande som är i oss med oss,
som påminner oss lär oss.

TACK FÖR ATT DU GJORT MIG BRINNANDE FÖR DIG!

<3 / Johanna Mikkola
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: