Intervjuar Delila Linnea Mikkola

Delila är min yngsta riktiga syster.
Hon är nu 18 år, och börjar läsa sista året på media linjen i Sundsvall.

Hon är en speciell tjej, medans jag och Sandra (min äldre lillasyster)
lekte med barbisar, lekte delila med dinosaurier
:)

Hon skriver Hiphop låtar..
Och ni bara MÅSTE HÖRA låten
"Till Abba Fader"
Låten har hon skrivit själv, även musiken,
hon gråter när hon sjunger den:
KLICKA PÅ LÄNKEN OCH VÄLJ LÅTEN SOM HETER
"TILL ABBA FADER"
www.myspace.com/mizzydeeh


Intervjar henne via msn nu:

Johanna säger:
hur blev du kristen?

The Lila:
varit det ända sen jag var liten, bodde i en kristen familj, men kom otroligt mycket närmare gud när jag fyllt 12

Johanna säger:
hur kom det sig?

The Lila :
vi hade bönemöten hemma hos min mamma varje fredag ungefär 3 till 6 timmar bad
vi firade sabbaten då

Johanna säger:
vad fick du uppleva då?

The Lila:
jag kände guds närvaro och fick vara med om små men underbara mirakel

Johanna:
Hur käns det med Guds närvaro?

The Lila: 
Det känns som en varm ström genom hela kroppen, ett flertal sådana och man blir glad och efteråt börjar man tycka att världen är vacker och det känns som att man öppnat de inre ögonen

Johanna säger:
kan du ta ett expl på ett mirakel du varit med om?

The Lila:
ett exempel var när jag hade tappat bort matematikboken, den hade varit spårlöst försvunnen i ungefär 3 månader, så en kväll bestämde jag mig för att detta fick vara nog, jag kunde inte jobba på skolan utan matteboken, så jag ställde mig på knä och bad till gud om att han åtminstone skulle hjälpa mig, för jag visste ju att det inte finns några gränser för vad gud kunde göra, nån minut efteråt hörde jag en smäll bakom ryggen på mig, haha tro mig eller ej, där låg matteboken mitt framför näsan på mig

Johanna säger:
hur kan man kontakta dig om man vill prata mer med dig?

The Lila:
[email protected]
msn

Johanna:
Hur kunde gråta när du spelade in låten?

The Lila:
känslor kan man inte styra över, det var så starkt för det kom direkt från hjärtat.

lillsyrran delila 18

/Johanna :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: