Är det inte ett mirakel?




...Är det inte ett mirakel,
att ett barn födds, med rätt antal armar och ben,
rätt längd, rätt propetioner,
och alla färjer som den har fått är i en passande harmoni,
Är det inte ett mirakel, att den har fått två ögon att kunna se med,
öron att kunna höra med.
en mun att kunna tala med?

Är det inte ett mirakel,
att hela vår planet existerar,
att den snurrar runt i precis rätt hastighet och rätt avstånd från solen?

Är det inte ett mirakel,
att du, precis DU
har fått en egen kropp att bo i,
du kan inte förflytta dig in i någon annan,
du kan inte vara någon annan, du är bara du.
Från ingenstans kommer du,
...tror du.
Och ingenstans ska du.
Ditt liv är fyllt med skratt och tårar, förgäves..
...Tror du..


Kära medmänniska,
sluta förneka Guds existens,
vill du se ett mirakel så ställ dig framför en spegel.
Ge upp!

Lämna ditt syndiga liv, gör bättring.
Be Jesus om förlåtelse.
Han offrade sitt liv för dig.
Han lever en, han verkar.
Jag har sett Honom, många har sett honom.
---------------------------------


den som söker, han finner:


Om ett barn som en Egyptisk man begravde i sanden, levande, för att deras mor läst
Bibeln.
http://www.youtube.com/watch?v=H_Z6oBS8uKo



En 4 årig flicka blev påkörd, när hon satt i en butik och testade musikbutikens trummor.
http://www.youtube.com/watch?v=I4syi9RjL9w&feature=related


söker du på:
jesus saved me from hell

på youtube, kommer du få ändlöst många resultat.
För Jesus vill verkligen att alla ska bli räddade.


Jag älskar er// Johanna

                             

                 

                

                         








Vill du ta Jesus räddning just nu?
Läs denna bön högt och mena det av hela ditt hjärta:

Jesus, jag ber dig nu,
kom in i mitt liv.
Förlåt mig mina synder,
ändra mig efter din vilja.
Tack för att du gav ditt liv, för att jag skulle kunna bli räddad.
Jag väljer nu att ta emot din räddning.
Led mina steg härdanefter och hjälp mig
att få en personlig relation med dig.
Amen!

(har du läst denna bön och menat det, då är det just nu
stor fest i himlen, änglarna gläds över varje person som lämnar sitt liv till Jesus.)



-Du kan alltid smsa eller ringa mig på
0708147693
om du vill ha någon att prata med om religiösa saker.
<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: