Avskedsbrev. OM JESUS KOMMER.

(Detta kan tolkas som ett väldigt sjukt inlägg,
men det är det inte, människor har känslor
och olika sätt att reagera på dom.
Vem bestämmer vilket sätt är rätt och vilket fel?)


Kan inte gå o lägga mig,
jag känner mig otroligt orolig,
som om det är så att om jag går o sover kommer jag inte vakna upp mer!
Bär på skuldkänslor,
att jag inte älskat personer runtomkring mig tillräckligt mycket.
Eller inte visat det tillräckligt..Tror man kan kalla det här någon typ av syndanöd.

Vet inte vad det beror på,
men om det vore så att jag inte vaknar upp imorgon...

Kanske någon av mina vänner är i fara?

Kanske kommer Jesus och hämtar sina inatt??

Även om inte så vore fallet, kommer jag någongång att dö.
det kommer vi allihoppa.
Då kan du endå läsa detta om du vill.

Kanske Gud låter mig känna det här bara för att jag ska skriva det här brevet!??

Jag vill förstås be om förlåtelse, för att jag sårat dig,
inte funnits till för dig när du hade behövt,
eller för att jag har betett mig dåligt mot dig på något sätt.

Du ska veta, jag älskar dig,
inte bara dig,

jag älskar alla människor som finns på vår planet!!!

Om Jesus skulle komma inatt, och du blir kvar.
Du kanske undrar varför.
Du är en syndig människa och alla som LEVER för Jesus och tror på Honom blir räddade.
Så länge du lever har du chans att vända om, och bli frälst.
Ta emot Jesus i ditt hjärta, döpa dig.
Det är allt som behövs för att du ska bli räddad.
För han har betalat din skuld till Gud

KLART ATT GUD FINNS VI FINNS JU!



/din knäppa Johanna

PS: Kallar jag mig själv för knäpp då kan du inte längre tycka att jag är knäpp,
för då förstår du att jag ju vet vad som är knäppt.

Nu slutar jag skriva, ska prata med Gud istället. <3
1 Anonym

Jag hoppas förlåt brevet är till Antonia om ni inte redan löst det... <3



skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: