JESUS KRAMADE MIG!

Vad skulle du säga om du en dag får reda på om Gud fins,
kanske den dagen då Jesus kommer och hämtar alla som tror på honom,
och du ser honom.
Eller den sekund du dör, då du känner och märker att din själ lämnar din kropp (som många andra gjort!)
Ska du säga "ojssan.."  Då är det försent!

Bara lek lite med tanken,
om du försäkerhetskull lämnar ditt liv i Guds händer när du är här på jorden,
så du vet att din framtid, efter döden är säker.

Har du överhuvudtaget bett om att Gud ska bevisa sig på ett speciellt sätt,
för att du ska tro???
Eller skjuter du undan alla större tankar om livsexistens,
för dom besvärar dig?

Jag bad, och fick svar!
Jag hade en tro i mitt hjärta sedan innan.
Men endå bad jag att jag ville ha en kram av Jesus!

OCH JAG FICK DET! :
Det var en nattlig, vision/dröm
jag befann mig på ett väldigt ljust ställe,
där stod en vitklädd person framför mig, han visade sina händer..
jag såg såren efter spikarna,
även på hans fötter och på hans högra sida under bröstet.

Strax där efter såg jag mig själv stå där framför honom,
hän räckte ut armarna och gav mig en kram.

På morgonen vaknade jag ovanligt tidigt och pigg,
jag hade glömt bort min träff med Jesus,
ställer mig framför en spegel, och bakom mig genom spegeln ser jag en tavla med Jesus...
Då kommer allting tillbaka igen.
Och jag börjar gråta, gråter ur mitt hjärtas djup..
O Herre, du svarade på min bön!



HALLELUJA!!!!!!!!!!!!!!!


Ifall du inte sett Jesus men vill det, ska du be för det.. Men som ett litet tröst så länge har jag
denna:

Stirra på prickarna i mitten i ca 15 sekunder, blunda sedan.. enda tills du ser... ja.. surprice! ;)













Kram på er! <3

1 Anna

Hej! Var hittade du den där bilden?

skriven
2 Johanna.M

Hej Anna! :) Jag minns tyvärr inte det. Men du kan ta den om du vill. Var välsignad!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: