Mormors cancer försvann.

Hej!
Nu, tänkte jag berätta en häftig berättelse om min egna mormor!
Lycka till med läsningen!


Mormor fick ungefär 40 år desan ett svar på ett prov:
Du har cancer.

Tänk känslan, om du själv skulle få det provresultatet.
Hemskt, fruktansvärt! NEEEEEEEEEJ!!
Ja det fins inga ord som kan beskriva det,
och ennu mindre jag som inte varit med om det och
bara kan föreställa mig det.

Säkert grät hon, min älskade mormor, som även hade små barn hemma.
Döden väntade bakom hörnet.
Då började hon be:
"Gud! Låt mig åtminstone leva tills mina barn är vuxna!"

På en konferans mormor gick till en dag,
får pastorn plötsligt ett budskap från Gud.
"Du, kvinna som sitter där långt bak!"
Pastorn pekade mot mormor.
"Gud tar bort din cancer NU!"

Mormor kände hur hela hennes varelse blev fyllt utav "varma vibbar".

Dags för operationen:
Läkarna hade bestämt att operera bort hennes bröst.
Men mormor var övertygad om att det inte behövdes.
Läkarna därimot var helt säkra på att det visst behövdes..

Ja ni kan säkert fantisera hur det kan ha låtit.

Tillslut kom dom fram till att de fick ta en provbit ur bröstet
för att bevisa mormor om att hon har FEL!
(Cancer kan inte försvinna ut i tomma intet, och speciellt inte i någon tråkig kyrka, va??)
Ja dom lär ju ha tyckt att hon var lite konstig åtminstone.

Men när svaret kom, ja.. Så fans det inge cancer.
Doktorerna lät alla på avdelningen få höra:
"vi har avdelningens lyckligaste kvinna här nu, som precis fått veta att hon inte har cancer!"

Mormor gick bort 2005, när hennes barn blivit vuxna.
Hon var en härlig mormor som jämt gav mig det jag tjatade om.

Tack Gud... eller vad ska jag säga?? *skrattar till*

Mormor fick se en andemakt engång, den var grå, säkert iaf 2 m lång, lutade sig över hennes säng där hon låg.
Varelsen hade ögon stora som två tallrikar.
Hon sa "försvinn i Jesu namn!" så krympte den till en liten prick och försvann.
Hon ville först inte berätta för jag var så ung då, men jag tjatade. (tur det!) *ler*

Ps: vi ses i himlen Mormor.. hos Gud.

http://www.inbeportal.com/svart/Ett%20ljus%204.htm


/Jojjo med en droppe i ögat.
1 Vicky

Ledsen vännen, men det är är ju bara bs.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: