Hej mina gulliga snälla rara läsare.

Är du inte det så ombeds du omedelbart till omvändelse.
*ler* vist är jag påhittig?
Nejdå, du är välkommen så som du är, för den du är.
Alla är så kääär för mig nu,
inte deras livsstilar, eller det dom gör,
utan bara för att du är en människa!

Gulligulligullhumör nu.
Hoppas du inte har bacill skräck! *le*

NU ska jag anstränga mig att vara SERIÖS OK?!
Jag har redan varit seriös idag i ett inlägg,
vill inte vara seriös engång till.
Tvinga mig inte!
neeeeeeeeeej!!!!

*slutar leka*

Nej, men Hej...
du kan ju inte bara få mirakel inlägg,
för då inbilllar du dig att jag är inbillningssjuk.
För att mina mirakelinlägg ska få mer värde, vill jag bevisa för dig,
att jag är en helt vanlig tjej, med ovanligt intresse..
Jesus!

Vi ställer några frågor
favorit djur:
Vill inte ha djur, det är för stort ansvar, känner mig bunden. Nej vill vara fri!
Har du haft djur?
Ja, 3 katter.  Rallie (medellångthår olika färger), Salomon (grå) och Rut ( helvit)

två bilder som bevis!:



Rallie var min favorit katt, av dom tre.
En man som heter Pelle hjälpte mig att få honom,
Rallie fick sitt namn för han kutade runt som kattunge,
och slirade i svängarna.

Erkänn vist är han härlig? *suck*
Vi var tvungna att ta bort honom för han bröt sin arm.*hoppar till*

Här bredvid, på skrivbordet går alarmet på min mobil igång konstant.
Jag hoppar till och trycker på snooze, för att jag inte ska skriva för länge.
Jag ska till Ego hallen här i stan för att träna,
ska på mitt första stepup pass..
Håll tummarna för mig,
för antigen slutar jag förtidigt
pga dålig kondition,
eller får värmeutslag som en gång innan..
O vad jag blev rädd då,
tänkte be hela församlingen att be för min hy-sjukdom..
som bara var värmeslag.
Jag blev jätte ledsen och rädd när jag såg dom.
Som tur höll jag munnen i rädsla av att de skulle spridas om nån bad för mig.


Nu räcker det om mig!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: