Information om mig o min blogg.

Har haft blogg i 1 och 1/2 månad och tycker det är kul faktiskt.
Blev tvungen idag att ta bort mina två inlägg som handlade om själavård.
Mamma tyckte att jag ska ha utbildning innan jag börjar lära ut det.
Och hon har rätt. Så du får vänta ett halvår till. :)
Så nu är det mer plats för mirakler! Skulle vilja intervjua Leif igen,
för han är den person av alla jag känner som har varit riktigt nära Gud!
Eller min syster Delila, som bott med Leif i ett par år och fått se och känna märkliga saker..

Kom med idér om vad du vill höra.

Min statistik har nått upp till 50 personer som högst,
jätte kul! Personer har lämnat kommentarer, vågar vara öppna men endå inte dömande.
Duktiga ni är!! Fortsätt med det! Som belöning några bilder  :) :
Vem kan detta vara?

                                  
                                  
                      ett tag sedan :)

Har tidigare lagt ut ett par bilder på min första bebis, katten Rallie,
när han var valp höll jag på att skriva, (och skrev också!) unge.. kattunge. Men nu får ni se han när han var lite äldre om ni vill
och ni får skratta ! :)

Kan någon sätta på kranen?


Jag tänkte nu till slutet berätta en hemlighet,
som jag undvikit att avslöja för någon så länge som möjligt,
för det kommer väcka starka känslor hos mina nära och kära..

Jag åker nästa månad, den 18 November flyttar jag ifrån Sverige för andra gången i mitt liv.

-Det är ett stort bönesvar! Jag GRÄT AV LYCKA först när jag fick beskedet om att jag får flytta
till ett ställe i Finland där jag får bla en Själavårdsutbildning, privat, i verklig Guds anda.
Sen så grät jag igen.. för jag bara kände att Gud kanske har ett annat ställe för mig i framtiden
en just Sundsvall.
Och återkommer jag hit, då lär det ta iaf minst 1 och 1/2 år. när jag gått bibelskola och allt.
Men ärligt så vet jag inte.
Och Gud har inte berättat vad som händer efter Finlandsflytten..
Jag är inte så nära Gud en så jag kan höra hans röst, men jag strävar efter det.
Jag lovar att skriva om det här på min blogg sedan när det skett!

Jag känner en viss oro i kroppen hur vissa personer kommer reagera när dom
får reda på detta. Känner sorg innombords.
Det är aldrig kul att skiljas åt.

Ni personer som jag träffat under mina år i Sundsvall,
det är ni som har gjort staden värd att bo i,
värd att älska,
och att sakna.

Av hela mitt hjärta önskar jag nu dig allt gott.
På återseende mina käraste.

<3<3<3

....


....<3<3<3<3<3<3<4<5<6<7<8<9 ?????? :D  (lätta upp stämningen lite så ni inte går ifrån min blogg med tungt hjärta ;) )
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: